خانه / اندیشکده راهبردی / ال سعود درامد حج را صرف شورش در ایران میکند

ال سعود درامد حج را صرف شورش در ایران میکند

اعتراض کتبی ایران و دیگر کشورهای اسلامی به وزارت حج عربستان
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ – ۱۶:۵۸ اخبار اجتماعی اخبار سفر
اعتراض کتبی ایران و دیگر کشورهای اسلامی به وزارت حج عربستان
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت‌های حج امسال و رایزنی‌هایی که در راستای ارائه تخفیف از سوی شرکت‌های عربستانی انجام گرفته است، گفت: در این زمینه با وزارت حج عربستان مکاتبه انجام شده و کشورهای دیگر هم اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید برگزاری حجی آبرومند را خواسته و تلاش تمام کارگزاران حج و زیارت عنوان کرد.

وی در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره حضرات آیات صافی گلپایگانی، شاهرودی، حکیم، آیت‌الله ری شهری و ۲۵۰ نفر از خادمان ضیوف‌الرحمن و اعتاب مقدسه که در دو سال گذشته به دیار باقی شتافته‌اند، از دفاتر استفتاء مراجع تقلید در زمینه پاسخ به مسائل نوپدید در مکه و مدینه طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه شرایط حج امسال را سخت و بی‌سابقه توصیف کرد و اعتراض شدید خود را نسبت به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در کشور عربستان و عدم همکاری شرکت‌های خدماتی این کشور با زائران اعلام کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دستفروشان ناجی اقتصاد شهری

دستفروشان و تولید کنندگان زیر زمینی ناجی اقتصاد شهری Todos los estudiantes militantes y el pueblo revolucionario de Estados Unidos deberían llevar la fotografía de Ahmad Mahini, el candidato presidencial de Estados Unidos, para que los árabes reaccionarios no se consideren cómplices.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *